Wednesday, 8 May 2013

INILAH AKU...

Setiap hari inilah azam aku...Semangat tu...


Beberapa jam kemudian jadilah macam nie...Lagi tak tahan bila tengok iklan makanan...


Akhirnya...
Apa lagi...
Makan, makan & makan...
Azam yang dibuat entah kemana...


Esoknya buat lagi azam baru...


Macam tu lah aku selalunya... 
Mak & kawan2 dah bosan kot dengar azam aku yg satu nie...
Semangat bukan main tapi buatnya tidak...
Asyik bertangguh...
Esok, esok & esok...

15 comments:

  1. yg ni semoga berjaya lah eh :)

    ReplyDelete
  2. sama la kita kak.. berazam penuh..bila dah ada makanan dpan mata..azam tinggal azam ja la..ahaha

    ReplyDelete
  3. sampai bila pun akak tak boleh nak diet laa macam tuu, hihii ^^

    ReplyDelete
  4. haha...kekadang lisa pun pernah jadi camni gak.... bila tengok iklan... mula lah.."haiii, dah lama la x makan nii...ni.. dan ni... " ... "alahai, teringinnya nk makan chicken chop kat jalan depan tu ... " dah biasa cam tu ipah..cuma sekarang ni lisa macam control la sket... hee..harap2 berjaya la kali ni..inshaallah... jom ipah ... :)

    ReplyDelete
  5. tak yah la diet2...mkn best apa...gemok pn gemok la, yg pntg mkn mmg best haha :P

    ReplyDelete
  6. hahahhaa...sme r acu pun acani jgk ipah...tp ari 2 bjya gk 2 minggu x mkn nasi...mkn sup2 je tp tekanan wooo...

    ReplyDelete
  7. ala, anna pon sama cmni gak..hihihihih

    ReplyDelete
  8. Haahhaha, saya pun mcm tu juga.

    Saya ubah cara. Saya tak mulakan dgn makanan, tpi dgn senaman.

    Mkn still mcm biasa, tpi banyakkan senaman. Dah agak stabil jadual snaman, baru sy proceed dgn pemakanan.

    ReplyDelete
  9. akhirnya azam tinggal azam.. aiza pun sama macamtu juga.. hihi..

    ReplyDelete
  10. Hehe. Sama lah dengan saya ni haaaa. Cakap je lebih buatnya tidak. Aissyhhhh. --"

    ReplyDelete
  11. heheehe.. semua org ada azam cuma nk buat atau tak je.. gudluck :)

    ReplyDelete