Tuesday 2 April 2013

HANDSOMENYA KAU.................

Malam nie sementara nak tunggu cerita Cinta Qaseh, aku pun alihlah siaran. Buka ntv7 tengok2 ada cerita A Gentleman's Dignity. Disebabkan ada hero pujaan hati aku, siapa lagi kalau bukan Jang Dong Gun, aku  pun layanlah cerita nie untuk sekian kalinya. Habis terlepas setengah jam cerita Cinta Qaseh...

Hensemnya kau.............Jang Dong Gun............


Dalam banyak2 aktor Korea dia yang aku minat. Start jatuh cinta dengan mamat nie masa tengok cerita All About Eve. Lama dah cerita tu, masa aku sekolah dulu...

Sekarang nie aku dah jarang layan cerita Korea. Adalah hari tu tertengok cerita That Winter The Wind Blows...hensem jugak hero dia si Jo In Sung tu  tapi Jang Dong Gun tetap 10 kali hensem di mata aku. 

Hero2 baru aku tak berapa nak tahu almaklumlah dah jarang layan cerita Korea. 


10 comments:

  1. Dulu sangat suka tengok cerita2 Korea kat tv3. Winter Sonata, Autumn in My Heart, dll. Termasuk All About Eve. Bestttt sangat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cite2 nie smua akak layan dulu..fenomenalah masa tu..

      Delete
  2. lee dong wook pun handsome sangat , hehe koran memang kuat tarikan untuk gadis2x kan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok2..accept lee dong wook nsem tp jang dong gun pun nsem gak..haha..tringat my girl. u never say gdbye...

      Delete
  3. oh lelaki ni..kekal n teringat bila akak mention nama drama all about eve ja..huhu.seingat sya itu ja la yg sya tgk..sbb sya bukan kaki layan drama korean sngt..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pelah kalau bukan kaki layan drama korea, at least nana tau jugak siapakah gerangan lelaki ni

      Delete
  4. Tae Guk Gi cerita perang dia hero kan? dh tgk ke? bestt sgt..sedih.. =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tea guk gi dah tengok,mmg sedih.cite air mata..cume tak pernah tgk my way je lg

      Delete