Saturday, 23 February 2013

SEPETANG KAT KEBUN

Nie kebun arwah Tok Atan. Tak la brape besar sangat tapi puas la jugak aku dapat makan buah durian, manggis, pulasan, langsat, cempedak kat kebun nie. Dulu mase kecik2.. aku rase kebun nie besar sesangat tapi sekarang terasa macam kecik la plak. Aku yang makin besar sebab tula rase kebun nie kecik. Time aku amik pic nie musim buah baru je abiz. Kalau tak ley tayang pic buah2an..hehehe









Pic yang kat bawah ni plak aku amik kat kebun Tok Bak. Kebun nie skarang dah ditanam kelapa sawit. Dulu kebun nie kebun buah2 an. Durian kat kebun nie paling sedap arr tapi skarang pokok durian dah xde..yang ade pun sebantang dua jek, selebihnya kepala sawit. Nampak tak jambatan kat bawah nie? klasik gile.. kat situ la tempat aku memancing ikan mase kecik2..jangan ingat aku pompuan, aku tak pandai mancing arr..c the leg lah..kalau aku mancing jarang la aku tak dpt ikan. Kat cini banyak ikan puyu ngan ikan haruan jek. Besar2 punye..ular pun banyak arr..










1 comment:

  1. wah, bestnya dapat lepak2 time cuaca redup kan...

    ReplyDelete