Wednesday, 17 July 2013

WORDLESS WEDNESDAY # 7



35 comments:

  1. awok speechless..... tak tau apekebende tu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu adalah telur yang direbus bersama rempah ratus...

      Delete
  2. rebusan herba ker? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang gitulah abg sop..hehe..

      Delete
  3. hok3.. daun kah? apakah tu? >.<

    ReplyDelete
  4. masak telur pindang ke tu?? heheh

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. nie lah cara nak buat telur pindang syg..

      Delete
  6. Telur pindang ye kak? Sedapnyeeee.

    ReplyDelete
  7. Telur pindang...?ok xtau amenda..huhu T_T

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. msk telur pindang.beso ek?xdela besar sgt..

      Delete
  9. Telur pindang letak daun apa kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. daun jambu ada,daun serai ada,daun manggis ada,daun pucuk bebuas ada..mcm2 daunlah..

      Delete
  10. ohh..masak telur pindang macam tu rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..rumit jugak sebanarnya bg yg tak biasa mcm akak nie..

      Delete
    2. ambil masa lama tak nk masak tu kak?

      Delete
  11. pandai ipah masak telur pindang sendiri.. aiza tak reti nak masak.. hehe..

    ReplyDelete
  12. tak makan lah pulak mama telur pindang.. hihi

    ReplyDelete
  13. nng takde word keluar ni hehe

    ReplyDelete
  14. telur pindang?? he3 pnh juga makan..tp xbleh trima sgt..pelik sgt rsanya =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin tak biasa kot tu tak boleh terima...bg akak yg dah biasa makan telur pindang, telur pindang lebih sedap berbanding telur biasa...

      Delete
  15. telur pindang...yg warne itam tu ek?

    My recent post : Khasiat Halia - Infografik

    ReplyDelete
  16. Sedapnya telur pindang! Arol suka! Tapi macam susah jek nak buat. Selalu makan kalau dapat dari rumah orang kahwin. :D

    ReplyDelete
  17. xpernah tengok lagi.. banyaknya hijau2 di situ.. hehe

    ReplyDelete