Sunday, 23 June 2013

JEREBU

Sana sini jerebu...Masalah yang tiada hujungnya. Tiada penyelesaian yang sewajarnya kerana ia berterusan tanpa sebarang tindakan hemah. Waspada jarak penglihatan dan tahap kesihatan ketika ini...Gambar di bawah di ambil di kampung aku semalam, sekitar jam 11 pagi. Alhamdulillah hari nie ada tanda-tanda pengurangan berbanding semalam.

14 comments:

  1. sek un ttp.. alhamdulillah tempat saya xde :)

    ReplyDelete
  2. kat tempat aiza pun dah nampak kabus.. kena waspada selalu..

    ReplyDelete
  3. mintak2 le bahana ni tak berpanjangan.......

    ReplyDelete
  4. skrg jerebu dh menghala ke KL pulak.. huhu

    ReplyDelete
  5. Kat tempat Aida pun jerebu kak. Aida kat Johor. Memang rasa macam kat Cameron je. Bezanya kat sini tak sejuk. Hee.

    ReplyDelete
  6. kat Kuantan lagi lagi la, nk kluar rumah pn x brani ..huhu

    ReplyDelete
  7. rsanya..kt trggnu pula truk..byak skolah yg ttp..

    ReplyDelete
  8. Dekat Puchong nie pun dah sampai...

    ReplyDelete
  9. dah sampai Penang.

    pagi tadi ada la ujan sikit. kejap je.. 10 minit je pun. Moga moga cepatlah hilang jerebu ni. anak anak pun dah start sakit.

    ReplyDelete
  10. take care.. blah penang ok sikit dah :)

    ReplyDelete
  11. yeay..dah tak ada..hehe..alhamdulillah

    ReplyDelete