Friday 11 April 2014

RINDUNYA SAYA...

Assalamualaikum dan salam jumaat semua......

Entry terbaru untuk permulaan tahun ini. Hampir 5 bulan blog tidak terusik. Aku rindu sebenarnya. Rindu pada blog, rindu pada rakan-rakan blogger semua. Namun apakan daya, kekangan masa...Dalam masa beberapa bulan nie juga macam-macam perkara berlaku dalam hidup aku. Ada yang menggembirakan, ada yang mendukacitakan, resam kehidupan....

Terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang sudi berkunjung ke blog aku nie. Insyaallah aku akan meluangkan masa dan membalas kunjungan anda semua...

Sekian...sampai bertemu lagi....

12 comments:

  1. Moga dipermudahkan segala urusan akak :)

    ReplyDelete
  2. saya amek satu artikel untuk berkongsi kat blog saya..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.

    Resam kehidupan.. ada pasang surutnya..
    Semoga berjaya melaluinya dengan tenang kak..

    ReplyDelete
  4. biasalah, mn ada mnusia yg xpernah dpt ujian...ehehe keep blogging 'p

    ReplyDelete
  5. slm ziarah :)
    semoga barakahnya memberi kebaikan kepada ummah, inshaAllah ^^

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  7. Salam kak... sihat ke lama tak update blog ni

    ReplyDelete
  8. Salam kenal..saya Adiba. Semoga dipermudahkan urusan Latifah ye. Sama nama dgn mak saya ni :)

    ReplyDelete
  9. thank you for sharing, dude! visit us >.<

    ReplyDelete